2011. január 11., kedd

Ma roszz napom volt

Tegnap kezdődött.
1- Nem volt elég glettanyag,
2- A modellgipsz egy kis diszperzittel alkalmasnak tűnt először, de csomós lett
3- A mobil kártyám nem tudott felmenni a hálózatra, pedig épp már tegnap fontos lett volna, hogy elérjenek telefonon, mert hirdetést adtam fel, s ilyenkor nem árt, ha elérhető az ember.
4- Reggel hólyagosan várt a tegnap éjjel felkent innovációs glett.
5- A mosógép bekötő sarokszelep (csap) nem zár, ezért az egész lakásban le kell zárni a vizet. Ekkor persze nem lehet vizeskedni.
6- A frissen felszerelt új csap szivárgott, húzzuk meg erősebben!
7- Nem volt nálam erősebb szerszám, ezért harmadszor is haza kellett ugranom valami cuccért.
8- A célszerszám nem fért oda,
9- a célszerszámmal máshol meghúzva eldeformálódott a hollander menet, tönkre ment az egész csap.
10- 10 órára vissza öltöztem zakósba, mert tárgyalásom volt. Szorít az idő.
11- Rosszul emlékezett a bedöglött telefonom a tárgyalásra, mert holnap esedékes.
12- Elestem a folyosón: egyszerűen nagykabátosan, mint a nagykabát. Minden kezem foglat volt, s éppen telefonáltam, s beszéd közben huppantam egy óriásit. Nem látott senki, de ha látott volna, mentőt hívott volna. Parádés volt. Szimpla axel.
13- Ha már zakóban vagyok, beugrottam az irodába. 3 órán keresztül nem is szabadultam a gépem elől.
14- Folyamatosan csörögnek az átirányított számról a hirdetésre érdeklődők, teljes agyi káosz.

- első jó: Viki lányom megmondta a tutit: öreg a kártyám, menjek be a Telenorhoz és cseréltessem le, s minden menni fog. Halleluja! Sikerült.

15- Számlát akartam a Telenornál kérni egy bankkártyás kártyafeltöltésről: a biorobotok nem tudtak velem mit kezdeni. Jelszót kértek, tudtam is, de nem ezt a jelszót kérték. Ingerülten kioktattam a pultnál, és a telefonnál lévő összes biorobotot. Pedig mégis nekik volt igazuk: Volt jelszó, más mint a többi kártya jelszava, csak régen volt, s már nem emlékeztem rá, hogy a feltöltő kártyás kártyát is cégesen vettem. 1 óra ügyintézés, mert nem adtam fel. Nem tudom feladni.

16- Hibás az email melléklet. Én veszem észre. (mert még mindíg penge vagyok) 5 perc mulva futár hozza a jó mellékletet. Beszkennelés, mellékelés. Hoppá a hibás és a hibátlan is elment a levéllel. ( mert már mégsem vagyok penge)

Hú most már kezdek bepörögni ...

17-Akció után vissza a kömüves kezeslábasba, de nem volt anyag. 4-re már jönnek nézni a lakást, de csak romot látnak.
18- Hiányzik még egy szerszám, amit felírtam, de a célhelyen nem értettem, hogy miért is kell, ezért nem vettem magamhoz.
19- Mami lakását úgy leócsárolják, hogy azon is csodálkozom, hogy fel tudtam nőni benne. Persze a délelőtti glettvasas élményeim hatására már én is minden romot romnak látok.

20- Élménybeszámoló otthon, de mégnagyobb zuhatag érkezik kontrásan. Egy barátom van nekem csak a............z Unikum. Meg a blogom.

Most itt vagyok, szívem tompán ütöget, néha nagyot, néha vattásat. Mi lesz, ha elalszom?

A 39 korbácsütésig nem fogok eljutni, mert nem vagyok rá méltó.

1 megjegyzés:

  1. Ad1.: Ami nem öl meg, az megerősít.
    Ad2.: Mindenki annyit kap, amennyit ELBÍR.

    Ne tessék masszív önsajnálatba süppedni, inkább a jobb kezeddel határozott mozdulatokkal veregesd meg a bal válladat.
    Mert még mindig itt vagy, és csinálod. Egy normál ember meg már háromszor adagolta volna túl magának a Xanaxot...
    Vigyázz Magadra! Ma csak 80 percet fogok kies fővárosukban egy irányba tömegközlekedni - majd felhívlak alatta!

    VálaszTörlés